niedziela, 22 maja 2011

Internet nie sługa...

Chciałam napisać wcześniej, ale oczywiście złośliwość rzeczy martwych ( choć może jednak ta sztuczna inteligencja zalicza się do żywych hmmm...) takich jak internet nie pozwoliły mi aktywnie działać. Więc moją energie spożytkowałam zupełnie gdzie indziej. W piątek odwiedziłam sklep IKEA i tam zakupiłam ramki aby moim kotkom dobrze się na ścianach wisiało. Okazało się również, że moja Ludmiła w kąpieli została wydelegowana z łazienki więc i ją przyjęłam do swojego pokoju. Najdłużej oczywiście zajęło mi wybranie ściany a następnie układu. Na razie jest tak jak jest ponieważ te puste miejsca w ciągu wakacji powinny się zapełnić. Póki co wisi nade mną sesja i obrona a im więcej powinnam się przykładać, tym więcej haftowych projektów zaprząta mi głowę.


W związku z tymi zmianami na ścianach wygrzebałam moje dwie ulubione ozdóbki, które robiłam w okolicy grudnia: Lawende i Tulipana. Zabawne poduszeczki o boku 6cm x 6cm z frędzelkami. Nie mogłam się powstrzymać i na końcach dodałam takie srebrne zawieszki które wygrzebałam w pasmanterii.


Zakładkę dla Mamy skończyłam, 26.05 zdjęcie dam. Teraz przerwa w wyszywaniu do obrony czyli jakiś miesiąc, bo to jeszcze ten koniec roku. Potem zapełnianie dziur na ścianach, a tu tymczasem powygrzebuje jakieś stare hafty, żeby pusto nie było :)
Jutro poniedziałek więc wszystkim życzę dużo siły w nowym tygodniu :*

7 komentarzy :

  1. fajnie się prezentują w tych białych rameczkach :) bardzo lubię te serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super dobrałaś te rameczki :-) Ludmiła w kąpieli szalenie mi się podoba :-)
    no i jestem bardzo ciekawa tej zakładki dla mamy
    i już z niecierpliwością czekam na to Twoje zapełnianie ścian bo pewnie nowe hafciki będą przybywały w tempie expresowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki bardzo urocze, ale poduszeczki są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuje za odwiedzinki, czytam ze Ty także przed obroną ;o) Piękne rzeczy tworzysz, a w tych ramkach to sie zakochałam ;o) Ile kosztują takie cudeńka w Ikeii?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Kociki, poduszeczki, Ludmiła - każda jedna bardzo mi się podoba.
    Powodzenia w sesji i pisaniu pracy :)

    Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że ta Twoja lewendowa podusia jest ładniejsza od mojej - lepsze kolorki nici wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...