wtorek, 17 stycznia 2012

Kapelusik różowy nr 1 :)

Na SALowym już dałam zdjęcie więc i tu coś pokaże. Na bloga miałam mało czasu, ale późnym wieczorem z przyjemnością siadałam i stawiałam parę krzyżyków na moich kapelutkach. Przyznam, że mam już sporo ale pokazywać będę po trochę, w końcu na tym zabawa polega, żeby nie wszystko naraz :) Interpretacja kolorów  moja własna, użyłam wręcz tych samych nici co przy Irysie i Tulipanie a to dlatego, że obrazek zawiśnie koło nich. Róż w tym kapelusiku to ten sam co w Tulipanie.

Kanwa biała Aida 18, nici głownie Ariadna, fiolety DMC. Oto pierwszy na kanwie:




Na koniec zaprezentuję również moje "znalezisko", które odnalazło się jak pakowałam ozdoby świąteczne. Zrobiłam frywolitkową serwetkę ale zapomniałam wyprasować i wykrochmalić. Zaniedbanie nadrobiłam i oto efekt:




Dziewczęta macie rację, że blog nie najważniejszy ale tak smutno kiedy nie mam czasu ani zobaczyć co u Was ani pokazać co tam u mnie. 
Cieszę się, że jednak rozumiecie zabieganie, Mysiu Ty sama masz teraz mniej czasu więc wiesz jak jest. Co do dyskusji u Haftytiny to pamiętam, że na początku w ogóle o komentarzach nie myślałam ale pamiętam jak serduszko mi skakało jak widziałam na liczniku kolejną osobę, która do mnie zajrzała. Do dziś tak mam, że każda pojedyncza osoba odwiedzająca mój blog wywołuje szeroki uśmiech na mojej twarzy :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkie stałe i te nowe odwiedzające, lada dzień wrzucę nowy kapelusik  :)

20 komentarzy :

  1. bardzo fajny ten kapelusik:)oczywiscie kusi jak nie wiem co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kapelusze i mnie tez kusza i może się zdecyduje .
    Serwetka Boska ././

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik cudny :) ja się przygotowuję to haftowania, kanwa przygotowana, wzór wydrukowany, jeszcze mulinki i działam. A serwetka frywolitkowa śliczna, podziwiam i zazdroszczę, nie jestem w stanie pojąć tej techniki :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelutek uroczy :)
    Bardzo dobrze, że serwetka ujrzała światło dzienne bo jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusik przeslizny, sama juz swoje zaczęłam. Bardzo podbają mi się frywolitki, ale jakoś nie mam natchnienia na ich naukę, albo może dobrego nauczyciela mi brak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusik uroczy!! ale serwetka powaliła mnie na kolana, już podziwiałam zakładki frywolitkowe, ale tutaj tyle zawijasków! Piękna misterna praca, szkoda, że nie umiem , chyba porzuciłabym haft na korzyść frywolitek:D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kapelusik,bardzo podobaja mi sie jego kolorki...palce mnie swierzbia,aby zaczac nastepny,ale musi troche poczekac...
    serwetka frywolitkowa to dla mnie mistrzostwo,zazdroszcze umiejetnosci,bo dla mnie to jeszcze technika,ktorej chcialabym sie nauczyc...frywolitka to moja niespelniona milosc,do ktorej wzdycham od lat...

    OdpowiedzUsuń
  8. ajajaj! zdecydowanie lepiej wygląda w naturze niż na wzorze, a już wcześniej sam wzór mi się podobał! no to z kopytka ruszyło i z niecierpliwością będę śledzić postępy :))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwetka jest cudowna, bardzo mi się podoba, pięknie wykonana :) kapelusik oczywiście również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapelusik jest prześliczny. Serwetka zaś podoba mi się ogromnie - bardzo ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutki ten kapelutek, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft i serwetka - śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie podobnie - buzia mi się cieszy jak widzę, że ktoś kto ma niewiele czasu dla siebie, ma ochotę jego cząstkę poświęcić właśnie na mój blog ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudna serweteczka :) ja cały czas marze o tym żeby się nauczyć frywolitki :) ...ale może kiedyś w końcu mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie się prezentuje ten pierwszy kapelutek
    czekam na kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapelusik piękny a serwetka zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  17. You have written an awesome resource.
    Also see my site > Wedding Djs adelaide

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...