sobota, 27 października 2012

Zaległości

Kochane! Przywitałam się już myślę z większością z Was więc zabieram się za moje zaległości. Oczywiście skończyłam kapelusze, szczerze to po moim odejściu niewiele już mi zostało ale z pewnych względów jeszcze ich nie oprawiłam. Wybaczcie więc, pokaże je dopiero po oprawie. Tymczasem po kapelutkach postanowiłam zostać w kręgu odzieżowym, a że od dawna miałam ochotę na wzór haftowany przez dziewczyny Sewing Room zabrałam się za niego. I tak na mojej ścianie zawisły trzy obrazki. Za jakość Was przepraszam ale przy sztucznym świetle ciężko w przeszklonych ramkach zrobić zdjęcie. Oto co wyszło:)






Jeśli chodzi o haft to nie mogę powiedzieć żebym się zaniedbała ale żal mi trochę frywolitki. Do pochwalenia się mam tylko jedną serwetkę. Nie liczę ubranek na jajka wielkanocne ale może to przy innej okazji :D Wprawdzie to pierwsza tak duża (ok 30 cm) ale tylko jedna.
Teraz obiecuję poprawę i na święta porobię trochę gwiazdek i wyszukałam ładny wzór na dzwoneczek. Muszę tylko zainwestować w porządny kordonek bo to co mam (nie przyznając się najtańszy w sklepie) nawet po krochmaleniu nie wygląda przyzwoicie. Cóż, cięcia w budżecie :) Oto moja samotna serwetka:


Jeszcze ze zmian to mogę powiedzieć, że zdecydowałam się na sprzedaż swoich wyrobów w internecie. Znalazłam bardzo miła stronę z rękodziełem - dziewczyny naprawdę wystawiają fantastyczne rzeczy, polecam http://srebrnaagrafka.pl/ a tu moja srebrna agrafka http://srebrnaagrafka.pl/sklep/agaart . Identyczny sklepik, tyle że autonomiczny tutaj http://aga-art.otwarte24.pl/ . Pewnie to co tam mam i tak powrzucam tutaj bo coś czuję, że zostaną ze mną. Tyle innych pięknych rzeczy tam widziałam, że moje wypadają bardzo blado.

Kochane! Za wszystkie ciepłe słowa powitania bardzo Wam dziękuję, wiele dla mnie znaczą :) Tami będę regularnie sprawdzała spam :)

Na razie to tyle, nie będę Was za jednym razem za bardzo zamęczać, buziaki :)

14 komentarzy :

  1. Śliczne hafty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te hafciki. bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wymyslilas,rozdzielajac hafcik na mniejsze...wyszly przepieknie no i slicznie oprawione...dla mnie frywolitkowa serwetka jest przesliczna,moze dlatego ,ze ta technika podobala mi sie od zawsze i nie widze zadnych uchybien...

    OdpowiedzUsuń
  4. samotna ale okazała! powodzenia ze sprzedażą :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta super :-) A co do hafcików są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z podzieleniem wzoru na 3 :) a co do frywolitki, to już Ci kiedyś pisałam, że jestem zakochana w niej ( niestety bez wzajemności ) , śliczna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze ,się ze juz jestes , hafty sa wspaniałe , bardzo kolorowe , a serwetki Ci zazdroszczę jest piekna !, zycze powodzenie ze sprzedażą , ja tez niedługo startuję ale na razie w realu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie oprawiłaś obrazki z Sewing room! Cudne po prosu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, hafciki śliczne i pięknie oprawione, serwetka także pięknie wykonana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od serwetki nie mogę oczu oderwać! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. może ona i samotna , ale jaka za to śliczna!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł masz na te hafty szyciowe,
    Serwetka prześliczna , choć czasami frywole to żadnej serwetki nie zrobiłam ,,,

    OdpowiedzUsuń
  13. a tak to sobie wykombinowałaś, 3 obrazki oddzielnie, ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi 3 obrazkami - bardzo mi się to podoba, bardziej niż w jednej ramce. I do tego super że na takiej kanwie, to też dodało uroku :)
    Frywolitkowa serwetka (zwłaszcza w rozmiarze XXL) jest poza moim zasięgiem - na razie kilka lat temu wystarczyło mi cierpliwości na 2-kolorowego kwiatuszka i kawałek łańcuszka ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...