czwartek, 4 czerwca 2015

FMF i trochę z innej beczki :)



Witajcie!

Doszłam do wniosku, że nie mogę tak ciągle tylko o tych haftach i o niczym więcej (nie to, że nie mam co pokazywać, żeby nie było :D). Kiedy zaczynałam obiecałam sobie, że będę dzielić się też innymi moimi zainteresowaniami ze światem internetowym.

Dzisiaj chciałam napisać o ostatnim wydarzeniu w Krakowie, na które niecierpliwie czekałam (bilet w szufladzie leżał już od początku marca). Mowa o cyklicznej imprezie czyli Festiwalu Muzyki Filmowej. Jako zagorzała kinomanka nie jestem w stanie oddzielić tych dwóch rzeczy od siebie. Nawet jeśli film jest przeciętny uratować go może świetnie skomponowana muzyka.

W tym roku w ramach tego festiwalu odbyła się Międzynarodowa Gala Seriali i tylko nam udało się w jednym czasie zaprosić najbardziej zapracowanych kompozytorów - Ramin Djawadi (Gra o tron), Trevor Morris (Borgiowie, Tudorowie), Jeff Beal (Rzym) i paru innych. Muzyka przygotowana specjalnie na tę okazję chwytała każdego fana za serce, stare kawałki słuchało się z łezką w oku. Do każdego utworu były wyświetlane fragmenty seriali, świetnie wyselekcjonowane i dobrze charakteryzujące wybrane widowisko. Nie zabrakło również polskich seriali - nie wiedziałam, że Czas Honoru miał taką ładną muzykę! Człowiek uczy się całe życie :) Były również nagrody dla młodych, zdolnych kompozytorów, o których na pewno jeszcze usłyszymy. Jednym słowem po 4 godzinach wyszłam "pijana" ze szczęścia i przepełniona muzyką :)

Na koniec dodam, że był to mój pierwszy raz w naszej krakowskiej Tauron Arenie - wrażenia jak najbardziej pozytywne, miałam dobre miejsce ale z tego co wiem, w każdym miejscu było doskonale widać i słychać. Chętnych do poczytania o festiwalu zapraszam na stronę FMF. I plakacik, fani Gry o Tron rozpoznają na nim Zrodzoną z Burzy :)


Może któraś z Was również tam była? Jeśli tak proszę o wrażenia :)

Dziewczęta! Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę w moim Candy!

Życzę Wam miłego, spokojnego i pełnego wypoczynku długiego weekendu, pozdrawiam :)

2 komentarze :

  1. Też chciałabym tak spędzić 4 godziny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak też by mi się podobało na takiej imprezie :).

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...