piątek, 10 czerwca 2016

Dzień Publicznego Dziergania - będziecie?

Dzień dobry! Wpadam do Was z krótkim zapytaniem. Otóż 18.06. przypada nasze święto Międzynarodowy Dzień Publicznego Dziergania i w związku z tym Małopolanki spotykają się w Bochni. Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatorki Grodzi. A tu plakacik




Tu pada pytanie: ciekawa jestem kto z okolic i samego Krakowa będzie chętny? Chciałabym wiedzieć czy uda mi się spotkać z którąś z Was :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze pod moim drutowym debiutem, plotę dalej :)

15 komentarzy :

  1. Ja będę w Zielonej Górze :)
    Idziemy z córką do biblioteki szydełkować ośmiorniczki dla wcześniaków.
    Pozdrawiam słonecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu widzę też będzie szydełkowanie osmiorniczek - świetna inicjatywa :) życzę Wam miłej zabawy!

      Usuń
  2. Zapowiada się świetna impreza. Ja mam za daleko, a poza tym, ja przecież nie umiem szydełkować takich trudnych rzeczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W konkretnych informacjach są wspommiane również druty, ale nie wiem jak to w praktyce wygląda :) Ty robisz inne piękne rzeczy!

      Usuń
  3. Mnie nie pozostaje nic innego, jak życzyć Ci mile spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie w Bochni to na pewno jakoś ten dzień będę świętować, więc dziękuję :)

      Usuń
  4. szkoda, że z Poznania do Was tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, mam nadzieję, że kiedyś może ja się zaplącze w okolicach Poznania :)

      Usuń
  5. Pozdrawiam i życzę miłego dziergania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, gdybym potrafiła szydełkować i mieszkała bliżej, to na pewno bym tam była :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super impreza. Do Bochni mam za daleko, ale Białostoczanki też w sobotę świętują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłego dziergania. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. no, ciekawa jestem jak dzisiejsze spotkanie, napisz jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak? udało się podziergać wspólnie?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...