poniedziałek, 12 czerwca 2017

Prezent rozgrzewający nie tylko serce :)

Drogie Blogerki! Ze względu na moją sytuacje przyznaję, że nie mam za dużo wyrobów do pokazania, bo nic cichcem aż do maja nie robiłam, ale... 26 maja jest zawsze wyjątkowy. Nasze Mamy są wyjątkowe, Wy jako Mamy również. Moja, kiedy zobaczyła, że już operuje w miarę sprawnie drutami zarzuciła mnie listą życzeń. Pierwszym projektem było ubranko na termofor, bo te kupne szybko się mechaciły. Tak więc mając doświadczenie z włóczką bawełnianą Alize dokonałam takiego, warkoczowego ubranka :)



Trochę danych:
- włoczka Alize Gold Plus kolor 350
- druty z żyłką nr 6
- ścieg przerabiany na okrągło z dwoma warkoczami 

Takie to mam odskocznie od kocyka :) kwadraty idą mi nieźle, są coraz równiejsze, aż nachodzi mnie myśl, żeby poprawić te pierwsze i spruć...

Dziękuję Labores, Kasi N. i violce za miłe słowa pod moimi kwadratami :) czuję siłę do dalszej pracy :)


Pozdrawiam Was ciepło i lecę zaglądać na Wasze blogi :)

21 komentarzy :

  1. Super wdzianko:) pozdrawiam ciepluteńko i cieszę się, że znów jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo jak nie ma weny czy siły a Dzień Mamy nadchodzi to w magiczny sposób udaje się wyczarować prezent :)))))) pamiętam że moja Mama zrobiła mi kiedyś sweterek z takim warkoczem jak u Ciebie tylko że w kolorze ecru! boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek musi być super! Warkocze mają w sobie to coś ;) na Dzień Mamy chociażby sie waliło i paliło to prezent od serca musi byc ;)

      Usuń
  3. Fajne ubranko, przemiły prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przy początkach w danej dziedzinie miło słyszeć pochwały :)

      Usuń
  4. Świetny prezent. Ubranko ocieplacz wyszedł ci świetnie i kolorek fajny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolor dałam Mamie wybrac z roznych niebieskich włóczek a i tak przez to światło wyszedł intensywniejszy niż w rzeczywistości :)

      Usuń
  5. udało Ci się spełnić życzenie mamy! Miłe to bardzo! Ubranko rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, przede mną jeszcze parę życzeń ale to sama przyjemność takowe spełniać ;) dziękuję!

      Usuń
  6. Idealny prezent sprawiłaś Mamie. A termoforek w takim golfiku wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubranko zrobiłaś. Mama na pewno była zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  8. I wyszło pierwsza klasa! Naprawdę świetnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wdzianko dostał termofor! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super" garniturek" uroczy kolor, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocieplacz na termoforek super!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za zdecydowanie. Tylko najlepiej zamawiać w aptece, na https://apteline.pl/sprzet-medyczny/termofory można. Szybko wysyłają. I są też w pokrowcach. Wiem, że nie wszystkim się podoba taki tylko gumowy. Ale ja wolę taki zamawiać bo widać jaka to guma, jaka jakość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama w zeszłym roku dostała podobny termofor :) Na dzień mamy oczywiście. Mimo że robiło się ciepło to dużo używała i cały czas używa. W tym roku może na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy uda się znaleźć równie trafiony prezent. Z tego co patrzę jaki mają wybór nie powinno być wcale trudno :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...