wtorek, 20 czerwca 2017

Kwadratowe zmagania cd.

Drogie Dziewczęta i nie tylko ;)

U mnie zmagania drutowe trwają niezmiennie. Postanowiłam wytrwać i nie zgubić się gdzieś po drodze :) myślę oczywiście o hafcie, tym bardziej, że widzę piękne rzeczy na Waszych blogach ale to jeszcze nie czas. Mam potrzebę robienia rzeczy użytkowych, takich z którymi wyjdę na ulicę, będą mi wiernie służyć. Mam już w głowie pomysł na bluzeczkę letnią, tylko chyba muszę się pospieszyć bo będzie na następny sezon ;)

Tymczasem po próbach różnych udało mi się ustalić czwarty ścieg jaki użyje w moim kocu. Będzie to kratka. Niby nic a pasuje idealnie do reszty.





A tu moja skaradająca się kotka na tle kwiecistego balkonu :)



Chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze pod termoforkiem, cieszę się, ze uważacie go za ładny. Dla mnie jest to wielka pochwała, w końcu od niedawna dzierżę druty w łapkach :)

Życzę Wam owocnego, udanego tygodnia i żebyście znalazły chwilę dla siebie ;)

26 komentarzy :

  1. Piękne kwadraty! pozdrawiam cieplutko i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna, a tak ładnie i równiutko! A kolorki jakie!
    Kicia słodka, nie wiem, czy powinnam powiedzieć, że ona idealnie komponuje się z balkonem, czy balkon z nią :-) W każdym razie na fotce kompatybilnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona potrafi wkomponować się w każdą przestrzeń ;) ale przyznaję, ze na tym zdjęciu jest tak jakoś na miejscu :) dziękuję za pochwałę kwadratów!

      Usuń
  3. Będzie coś pięknego! Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś z tego będzie :) dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  4. To dopiero kilka elementów, ale ja już się nie mogę doczekać kocyka- będzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chce już zszywać ale do tego jeszcze długa droga :) dziękuję!

      Usuń
  5. Wspaniały kolor mają te kwadraciki...teraz to trzeba już tylko czekać aż pokażesz nam calość :)
    ps.Kocurek...cudo!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę jaki będzie przepiękny ten koc!!! I w dodatku w moich ulubionych kolorach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest zawsze fantastyczny. Czekam jeszcze na dostawę jasno szarego, to będzie trzeci kolor :)

      Usuń
  7. Świetne kwadraty, a kotka urocza. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymiatasz z tymi kwadratami - cudne, równiutkie. Pledzik będzie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękny kocyk,kolor i ściegi super i jak równiutko!Jestem ciekawa jak będą się prezentować połączone kwadraciki,więc zszywaj szybciutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę mieć co zszywać i wizja góry kwadratów mnie delikatnie trwoży ;)

      Usuń
  10. Świetne te kwadraciki i równy ścieg, taki rodzaj robótki kojarzy mi się zawsze z mamą bo kiedyś robiła swetry właśnie takim samym ściegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze mamy zawsze będą naszą inspiracją :) mnie pierwszych kroków uczyła właśnie mama a ja poszłam dalej i nauczyłam się różnych wzorów :)

      Usuń
  11. kwadracik do kwadracika i będzie do kocyka ;) super! ale te kolory są piękne!
    a kicia cudna - brytyjka? wypuszczasz ją czy tylko pod nadzorem balkon zwiedza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicia teoretycznie dachowiec ale plotka głosi, że ojcem mógł być pers z sąsiedztwa ;) balkon ma duży i może sobie zwiedzać do woli, oczywiście w nocy nie. Na szczęście nie ma głupich pomysłów i nie wyskakuje :)

      Usuń
  12. oswoić druty to jedno z moich robótkowych marzeń :) twoje prace są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak moim było szydełko, w którym Ty jesteś mistrzynią :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  13. Od niedawna druty w ręku, a kwadraty wyglądają taki idealnie, jakbyś się z nimi w ręku urodziła :D
    Sama tylko podstawy znam, ale kiedyś mam nadzieję, że znajdę czas na udoskonalenie tej techniki :)

    Kicia cudna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy projekt, lubię takie patchworki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolorystyka tych kwadratów. Będzie piękna praca- pewnie kocyk jakiś choć nie mam pewności i strzelam. Kicia śliczna i jej postawa ha taka fajna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk :) wspomniałam tylko przy pierwszym poście faktycznie a potem zapomniałam powtarzać przy kolejnych. Dziękuję bardzo :)

      Usuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...