środa, 8 czerwca 2011

Tym razem coś mniejszego

Cóż mój Irys wolno sobie rośnie, na razie parę liści mu przybyło ale zdjęcie wrzucę później bo jakoś nie miałam kiedy go pstryknąć.

Ostatnio myśląc nad zastosowaniem haftu przypomniałam sobie czasy w których robiłam breloczki. Na początku był pomysł ale nie było materiałów a mianowicie nigdzie poza jednym internetowym sklepem nie mogłam  znaleźć takich plastikowych rameczek na hafty. Jak to zawsze, potrzeba matką wynalazków - zaczęłam robić malutkie poduszeczki. Później przeglądając internet zauważyłam, że jest to dość popularny sposób tworzenia breloczków ale i tak dumna jestem, że pierwsze robiłam wg własnych pomysłów. Niestety zdjęciowo mam utrwalone całe trzy breloczki, resztę za szybko rozdałam. Znalazłam wiele ładnych małych wzorów i poważnie myślę czy nie wrócić i znów nie porobić trochę maleństw.

Tutaj moje pierwsze dlatego z góry mówię, że zszycie pozostawia wiele do życzenia...


Tutaj widok z tyłu


Później po długich poszukiwaniach znalazłam wzory na hafty 3d a mianowicie na domki (strony rosyjskie są nieocenione). Wzory pochodzą z gazety Shiny Room House Accessory. Zrobiłam jeden domek ale chętnie dorobiłabym resztę.
Tu mój pierwszy, niestety koślawy ale pierwsze próby to do siebie mają...


Kochane Dziewczęta! Dziękuje za komentarze, naprawdę wywołują radość w moim sercu i na twarzy :D Ciesze się, że zaglądacie do mnie czasem. Witam wszystkie nowe obserwujące i komentujące Daniele, Aldone, Czarna Jagodę, Lunę, Kasiulkę i Enę, przez którą teraz nic nie robię tylko siedzę i przeglądam wzory na poduszki :) Dziękuje za wszystkie linki, nie wiem kiedy się za to zabiorę ale na pewno coś wykorzystam.

Na koniec życzę Wam trochę chłodu, bo mnie nawet ukochana herbata mrożona już nie pomaga... Cmok, cmok :*

17 komentarzy :

  1. Takich przestrzennych prac nigdy nie widziałam :) bardzo ciekawe, a breloczki również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. domeczek jest cudowny! mogę prosić o linka do tego wzorku?
    pozdrawiam
    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu robi si ę przyjemnie, kiedy widzi u pod swoimi pracami miłe komentarze.Te breloczki są urocze i udane, nie dostrzegam mankamentów, a domek pierwszy- więc następny będzie równy i będziesz zadowolona !A swoją drogą ja nigdy takiego domku nie próbowałam i nie wiem czy bym potrafiła tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Domeczek przecudny:) Jak coś to mam gdzieś podobne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z malutkich prac też się ma dużo satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz widzę taką pracę w 3d :o)
    Naprawdę świetnie wygląda!!!
    Breloczki wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Breloczek z kotkiem jest boski... Jest jakaś szansa, żeby go otrzymać za niewielką opłatą? mail kontaktowy: b.m.krajewska@gmail.com lub przez bloga: www.opowiesci-hafciarki.blog.onet.pl

    Pozdrawiam!

    Hafciarka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te breloczki ;o) Dla mnie to wyższa szkoła jazdy ;o) Podziwiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności ;o) Dla mnie to wyższa szkoła jazdy ;o) Podziwiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastrzeliłaś mnie kobieto z tymi breloczkami, chwościkami i domkiem ! Czy jest na sali lekarz ? ... :D
    Cuda, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. domek powalił mnie na łopatki - no cudny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jak ja lubię takie małe cuda, a ten domek 3D -boski:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Breloczki naprawdę fajne :) kiedyś takie domki i wydawały mi się szalenie trudne :) czy to prawda? Może spróbuję... Instrukcja na Twoim chomiku wydaje się być zrozumiała... i czekam na zdjęcie iryska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te malutkie breloczki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki cudowny jest ten domek ! jeszcze takiego nie widziałam ! cudo !

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...