sobota, 3 grudnia 2011

SAL Pod Kapeluszem

Kochane Dziewczęta! Dziś piszę do Was w zupełnie nowej sprawie. Kiedyś dawno temu pisałam, że z chęcią zabrałabym się za pewien haft, a że ciągle miałam jakieś inne haftowane obowiązki odkładałam go na bok. Jednak wielkimi krokami zbliża się Nowy Rok a z nim postanowienia noworoczne, nawet te związane z tamborkiem :) I tak obiecałam sobie wreszcie wyhaftować upatrzony obrazek, Dimensions z kapeluszami. Jednak ze względu na to, że obrazek składa się z paru mniejszych pomyślałam a co! Mam być taka samolubna? Tak więc zapraszam Was Kochani do wspólnej zabawy jeśli ktoś ma ochotę na te kapelusiki i ogłaszam SAL Pod Kapeluszem! Wiem, że teraz wiele z Was ma świąteczne zobowiązania RR i SAL dlatego rozpoczęcie zabawy proponuję może dopiero w połowie stycznia? To jest sprawa do dyskusji z chętnymi :) Daję dużo czasu do namysłu. Ja będę materiały gromadzić w okolicach Świąt więc chętnie po Nowym Roku przysiadłabym do pracy. Robię SAL a nie RR ponieważ sama nie chciałabym nawalić, a że może wreszcie jakaś praca by się trafiła to i z czasem różnie. Myślę też, że jeżeli komuś zabawa spodoba się w lutym czy marcu może bez problemu do nas dołączyć :) Ale ja tu pitu, pitu a wzorku nie pokazałam :)


Na moim chomiku znajdziecie wzór w zakładce 'Haft krzyżykowy' (hasło: wzory) w folderze 'SAL pod kapeluszem' w dwóch wersjach (.xsd i .jpg)

Zasady SAL  dla przypomnienia:
1. Zgłoszenia chętnych pod tym postem. Panie które mają blog proszę o jego adres a innych o kontakt mailowy. Na swoim blogu proszę o umieszczenie podlinkowanego banerka!
2. Co miesiąc będziemy namiętnie chwalić się naszymi postępami na blogach i względnie na forum, dzień jeszcze sobie wybierzemy :)
3. Materiały, kolory a nawet technika (hmmm o ile w tej dziedzinie da się dużo pokombinować :D ) jest Waszym wyborem, byle by tylko na końcu jakoś ten wzór przypominało :) Wszelkie zmiany i innowacje są mile widziane, nie bójmy się być oryginalne :)
4. Najważniejsza zasada SAL: wszystkie dobrze się bawimy :) nikt nikogo nie pośpiesza i nie stresujemy się, że ktoś ma więcej a ja mam dopiero parę krzyżyków.

Kochane czekam na decyzje i propozycje na które jestem otwarta, bo to pierwsza zabawa jaką proponuję więc proszę doświadczone o radę :) Będę Wam namiętnie o tym przypominała w następnych postach! W razie pytań i propozycji dla przypomnienia mój mail lothluinil@gmail.com

Całuję tymczasem gorąco :*

20 komentarzy :

  1. Widze,ze jestem pierwsza chetna...mimo,ze mam troche prac,to jednak z mila checia sie przylacze...w grupie zawsze lepiej sie haftuje...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomnialam o adresie...
    http://czarodziejkaiglyinitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zastanowię, zasady wydają mi się bardzo OK., ale zobaczę , co z moimi zobowiązaniami po nowym roku!Kapelutki bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ależ kusisz obawiam się czy się wyrobię, ponieważ mam mnóstwo planów i zobowiązań od nowego roku właśnie, ale co tam ,żyje się tylko raz, najwyżej skończę ostatnia. Ale jak napisałaś liczy się dobra zabawa :)
    http://taminacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek śliczny, ja jednak podziękuję ;o( normalnie brak czasu ;o(

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę :) bardzo mi się podobają te kapelutki, chyba nawet wiem gdzie zawisną ( jak je wydziobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzorek. Chętnie się przyłączę. Ale z powodu innych zobowiązań, zacznę troszkę później wyszywać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzorek, chętnie bym się przyłączyła, ale obiecałam sobie, że od stycznia poświęcę jak najwięcej czasu mojemu gigantowi. Może uda mi się go skończyć przed upływem dekady, więc niestety muszę zrezygnować z fajnej zabawy. Może innym razem. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może i ja się skuszę, wzorek piękny:)
    http://mojehaftowanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A do chomika masz hasło i nie mogę wejść :( Wzorek fajny, ale chyba wykorzystam inaczej, jak mi się wizja lepiej wyklaruje to dopiero się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorek cudny. Mam wielką ochotę przyłączyć się do zabawy ale nie mówię jeszcze ostatniego słowa :) (ten czas - mam go za mało):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wzorek, szkoda, że to nie rr, potrzebuję bata nad sobą żeby wyhaftować w terminie, a sal pewnie odłożę po jakimś czasie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. rety, przez te zimowe ciemne dni człowiekowi czas przelatuje, i zobacz jak się zapuściłam w czytaniu Twojego ślicznego bloga :( już się poprawiam :))))))) przede wszystkim jeszcze nie widziałam tego SALa, jest bardzo oryginalny! ja jak Tina potrzebuję bata, więc obawiam się niedotrzymanych terminów :/ ale chętnie popatrzę jak wy sobie radzicie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mogę pobrać schematu i jeżeli mnie ktoś nie uratuje to nie zacznę tego cudeńka:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa propozycja i schemat. muszę się zastanowić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że trzeba próbować;) miłej zabawy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się ten wzór podoba i z chęcią przyłączę się do Sal.
    Mój adres bloga:http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie. Wśród blogujących jestem nowa, ale chetnie przyłączę sie do haftowania tych ślicznych kapelusików. http://edith29-editha.blogspot.com/ i proszę o przesłanie wzorku na adres edith29@vp.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusiłaś, kusiłaś aż się skusiłam. Boski wzór!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...