piątek, 22 stycznia 2021

Z nową pasją

Witajcie

Dużo się działo podczas mojej nieobecności tutaj. Zaraz na początku mojej przerwy wpadłam w marazm z którego nie mogłam się otrząsnąć. Niewiele mnie cieszyło, w moim prywatnym życiu było więcej zgryzot niż radości i niestety, bardzo to się odbiło na moich robótkach. Umarły w butach! 

Dopiero rok 2019 przyniósł mi zmiany, znalazłam siłę na nowy początek, podjęłam drastyczne i dobre decyzje. Kiedy człowiek myśli uff, przychodzi niespodzianka z innej strony - przebyty stres spowodował realne, fizyczne problemy więc zaczęłam walkę o mój kręgosłup. Dzisiaj odkrywam na nowo swoją starą "ja", za którą bardzo tęskniłam. Dużą tego częścią było to miejsce. 

W czasie, który ostatnio mieliśmy i w sumie jeszcze mamy, powoli, a systematycznie, wracam do starych przyjaciół - czółenka, igły, mulin, drutów. Mam nawet nową przyjaciółkę - maszynę do szycia! I to dla mnie bardzo ważną, bo zostawioną w spadku przez moją babcie, która niedawno odeszła. W końcu rękodzielnik  nie może mieć nudnych i sztampowych masek - wyobraźnia działa. Nauczyłam się również przerabiać ubrania, więc kwestia zakupów ciuchowych tego lata nie stanowiła dla mnie problemu. Miałam wiele rzeczy po rodzinie, które czekały na pójście do krawcowej - doczekały się mnie ;)

Robótki

W zeszłym roku skupiłam się głównie na frywolitce i szyciu. Dokończyłam olbrzymią serwetkę z bloga Renulka i dorobiłam parę mniejszych. Z szycia oprócz rzeczy praktycznych (firanki, maseczki, tony poskracanych spodni :) ), uszyłam parę zwykłych poduszek. Najbardziej zapomniany został jednak haft krzyżykowy, ale i na niego przyszedł czas. Przed zeszłymi świętami powiększyła się (o jeden, ale dla mnie to sukces!) moja kolekcja Dimension "Christmas Village Ornaments". 

Dość w takim razie pisaniny, uraczę Was paroma zdjęciami :)

Christmas Village Ornaments


Frywolitki




Szycie - poduszki





A tu przykłady maseczek i toreb do których dodawałam frywolitkę. Szyłam dużo dla znajomych w rożnych wariantach kolorystycznych.






To na razie tylko początek mojego powrotu ale jestem i tak z siebie dumna, że wróciłam do tego co kocham z wielkim entuzjazmem :) Wkrótce też pochwalę się nowym haftem z serii Dimension.

Pozdrawiam Was wszystkie i ściskam mocno :)

14 komentarzy :

  1. Powroty są wspaniałe, a jeszcze więcej radości sprawiają odnalezione weny, które pochowały się w zakamarkach i teraz motywują do działania i tworzenia wspaniałości. Przepiękne serwety, jestem ogromnym miłośnikiem takich cudeniek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już mi wena odpuści ;) Tobie też tego życzę i dziękuję ślicznie 🙂

      Usuń
  2. Witaj z powrotem :).
    Mam nadzieję, że wszystkie Twoje problemy poszły/pójdą a kysz...

    Cieszę się, że znowu masz przyjemność z robótkowania i wróciłaś na bloga :).

    Wszystkie Twoje prace są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też odganiam od siebie problemy jak mogę :) będę się starała być z Wami jak najczęściej.

      Usuń
  3. Bo najważniejsze to robić to co się kocha:) Piękne prace! Czekam na Dimka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać, nic ująć - kochać i nie rezygnować!

      Usuń
  4. Cieszę się, że jesteś i znalazłaś siły i czas i chęci na powrót :-)
    Piękne prace :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłaś i to z hukiem, bo prace są piękne! Mam nadzieję, że już nie będzie u ciebie dłuższej przerwy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak ja bym chciała żeby tak było. Chyba tak mam, że łatwo mną zachwiać i wytrącić mnie z systematyczności. Będę się jednak starała :)

      Usuń
  6. Powrót w wielkim style, cudowne prace, frywolitkowe serwetki są przecudne ale ta zimowa zawieszka mnie oczarowała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowych zawieszek mam nadzieję popełnić więcej, bo bardzo mi się cała ta kolekcja podoba. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fajnie ze wróciłaś. Mój ten rok bedzie trudny, wiele problemów się wykluło i będe je rozwiazywać dosyc dlugo ale.mam nadzieje że kiedys to wszystko minie. Super prace a frywolitka jest cudna☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło tak jak trzeba, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...