środa, 27 stycznia 2021

Afternoon in Provence

Witajcie!

Po pierwsze dziękuję za miłe słowa dla takiego blogowicza widmo jak ja. Postaram się być z Wami jak najdłużej.

Obiecałam w poprzednim poście, że pokażę Wam moje zmagania z kolejnym wzorem Dimensions. Mam naprawdę słabość do tej firmy a moje "European Bistro" wyznacza mi styl na resztę ścian. Tym razem są to wzory "Afternoon in Provence". Dwa obrazki, które po delikatnej zmianie kolorów będą mi się dobrze komponować z resztą. Zaczełam haftować 3.01. a to obecne postępy:


Każdy z obrazków będzie miał około 16 x 16cm, kanwa nr 18, mulina DMC, kolory wg własnego uznania. Można haftować dwa na jednym lub tak jak ja, osobno. Tutaj oryginał wzoru.


Jak widzicie mnie nie przypadł do gustu ten turkusowy i zostałam przy niebieskim, takim jak w Bistro. Na pierwszy ogień wzięłam drzwi - wydawało mi się, że po przerwie lepszy będzie ten trochę skromniejszy obrazek :)

 Odwiedzam Wasze miejsca i widzę piękne rzeczy, więc lecę nadrabiać dalej :)

Całuję,

Agnieszka

23 komentarze :

  1. Bardzo fajnu wzorek. Mi turkus sie podoba, ale i w niebieskości będzie wyglądał pięknie. Powodzenia. No i najlepszego i dla Ciebie Agnieszko😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) mnie turkus również się podobał na początku ale u mnie w mieszkaniu mało mam tego koloru i jakoś mi nie leżał. Jestem ciekawa czy będzie dobrze na końcu wyglądać :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam wzory Dimensions:))Wydaje mi się, że ten niebieski kolor będzie bardziej żywy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się ta zmiana :) w tym drugim obrazku będzie tego niebieskiego całkiem sporo. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oj jak ja lubię dimki:)) Wyszywałam te obrazki. Również sama dobierałam kolorki, ale dałam turkus bo mi akurat pasował.Niebieskie drzwi wyglądają bardzo fajnie. Ciekawa jestem Twojego finału. Życze szybciutkiego stawiania xxx i czekam na kolejne odsłony haftu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten turkus jest bardzo ładny i gdybym miała w domu więcej takich dodatków chętnie bym z nim została :) dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jestem miłośnikiem dimków :) ciekawie sie zapowiada ten niebieski :) chętnie popatrzę na ciąg dalszy :D powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w miarę regularnie pokazywać tamborek :) dziękuję!

      Usuń
  5. Ja też bardzo lubię Dimki (w przeciwieństwie do mojego portfela);). Twój będzie piękny. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo są te wzory dopracowane i mają dobrze zrobione backstiche, podobnie jak Soda. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Też lubię dimki :-) Szalenie jestem ciekawa efektu finalnego. Intryguje mnie jak będzie się obrazek prezentował w niebieskościach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co powstanie, więc i dla mnie będzie to niespodzianka :)

      Usuń
  7. Nádherný motív, bude to krásna výšivka, držím palce!
    Srdečne pozdravujem a som rada, že som objavila váš blog...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci byś była z nami jak najdłużej, prowadzenie bloga to taka odskocznia i terapia na stres.
    Co do wzorów to oba śliczne i chyba skomplikowane, ale pierwszy obrazek wyszylas. Czekam na kolejny.
    Wspominalas moją frywolitkowa serwetke. Dostałam ją w prezencie i bardzo cenie, pomimo wielu starań nie nauczyłam sie tej techniki a bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa. Masz rację, blog jest terapią, jedyną w swoim rodzaju. Obrazki ujęły mnie za serce więc mam do nich też większą cierpliwość. Frywolitkę uwielbiam ale trochę trwało zanim opanowałam ją zadowalająco. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękny wzór :) Zmiana kolorów jak dla mnie na korzyść. Czekam niecierpliwie na gotowy haft ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z każdą pochwałą coraz szybciej haftuję :)

      Usuń
  10. Cudne obrazki wybrałaś.

    W wersji niebieskiej też będzie ślicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, przy tym drugim z wystawą będzie widać lepiej ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli o mnie chodzi, obie wersje kolorystyczne do całkowitego zaakceptowania. Sama nie wiem, którą wybrałabym, gdybym haftowała te obrazki. Widzę równiuteńko, starannie stawiane krzyżyki. Będą dwie piękne prace. Trzymam kciuki i kibicuję Ci mocno :-)
    Pozdrowienia wieczorne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam dylemat czy zmieniać czy zostawiać, ale wygrał ład i dopasowanie do reszty. Chciałam z czegoś co serią nie było, serie stworzyć :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękny wzór, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...