czwartek, 4 lutego 2021

Afternoon in Provence ~ 2

 Witam!

Pogoda w kratkę, a z mojego tamborka tchnie wiosną a nawet latem. Kontynuuję zmagania z moim Dimkiem, postępy choć nie spektakularne, są. Zawsze najnudniej wyszywa się dla mnie tła, więc, żeby nie stracić rezonu na finiszu, co jakiś czas jakąś monotonną plamkę zrobię. Wprawdzie wizualnie nie widać wtedy postępów ale ja już swoje wiem. Tak więc do przodu :)





















Świerzbi mnie już rowerek ale najpierw dokończę chociażby podłoże. Widzicie jaki kij i marchewka :D

Dziękuję Wam za tak liczne komentarze pod moim poprzednim Provence, wiedziałam, że wracając do Was nie zabraknie mi motywacji do haftowania :)

Pozdrawiam i śle całusy :)

22 komentarze :

  1. Najważniejsze, że idziesz do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem szybciej, czasem wolniej ale przed siebie :)

      Usuń
  2. W Dimkach to jest fajne że mają dużo szczegółów i można sobie wyszywać ten fragment na który ma się aktualnie ochotę ;) Niebawem będzie już rowerek..
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako fanka samplerów uwielbiam takie wzory. To tłumaczy miłość do Dimkow i wzorów SoDy :)

      Usuń
  3. Tak trzymać i do przodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wkrótce zaczniesz wyszywać rower. Piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, coś tam dorobiłam, ale jeszcze mecze te plany na ścianie :)

      Usuń
  5. oj ładnie przybywa :) rowerek powstanie szybciej niż myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten hafcik i masz świetny sposób na tło, muszę i ja spróbować bo też go nie lubię wyszywać. A kij z marchewka bardzo mi przypadł do gustu !!
    Dzięki za wizytę u mnie bo mogłam wpaść z rewizytą. Zdecydowanie zostaję u Ciebie bo haft krzyżykowy to moje drugie życie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i bardzo dziękuję za rewizytę :) to taki mój sposób, bo wiem, że jak się zrażę to będzie Ufok jak nic. Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  7. Sporo przybyło i już jest ślicznie :).

    Ja już nie pamiętam kiedy wyszyłam ostatnio obrazek z pełnym tłem... Pamiętam, że w niektórych, to je nawet pomijałam hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że to tło nie jest takie zupełnie pełne, choć dużo tych plam na ścianie. Też, kusiło żeby je pominąć ale się zmobilizowałam i jest ;)

      Usuń
  8. Hejka! Przybywam się przywitać i poobserwować piękne prace :) Cudny obraz się zapowiada, czuć letni klimat! I te kwiaty mmm ... Pozdrawiam ciepło: ) Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie ma to jak wyprzedzać myślą te mrozy za oknem. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam :)

      Usuń
  9. Widać postępy, haft wygląda coraz fajniej :D A tak na marginesie, ta "moja sera city" ma więcej takich wzorów, ja wybrałam tylko te, które podobały mi się najbardziej ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wybrałaś te najładniejsze :) Dziękuję za pochwałę haftu :)

      Usuń
  10. Pomalutku, powolutku, ale krzyżyków przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jeszcze spowolniłam, ale weekend sprzyja nadrabianiu :)

      Usuń
  11. a ja odwrotnie - zaczynam od tła :D
    rowerem jechałam 2 dni temu, godzinę w 35st więc na razie się nie palę do ponownego rowerowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie ciepłe słowa - dziękuje Wam [za krytykę również :)]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...